hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای ۷۰ درصدی نصب تابلوهای راهنمای مسیر در منطقه ۶

قم|اجرای ۷۰ درصدی نصب تابلوهای راهنمای مسیر در منطقه ۶

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای ۷۰ درصدی نصب تابلوهای راهنمایی مسیر در منطقه شش خبر داد و گفت: باید ۳۰ درصد تابلوهای اجرانشده تا پایان سال نصب‌شده و تابلوهای غیراستاندارد و متفرقه جمع‌آوری شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، عباس ذاکریان در جلسه بررسی پروژه‌های ترافیکی منطقه شش که با حضور شهردار این منطقه و معاونین وی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تشکیل شد، ضمن بررسی پروژه‌های در حال انجام و مطالبه گری لازم جهت انجام به‌موقع آن، اظهار داشت: پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده باید اجرا شود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از انجام ۷۰ درصدی نصب تابلوها طبق آلبوم طراحی‌شده برای منطقه شش ابراز رضایت کرد و افزود: هویت یک خیابان را تابلو و خط‌کشی آن مشخص می‌کند و باید طبق زمان‌بندی مشخص‌شده تمام تابلوهای راهنمای مسیر نصب‌شده و تابلوهای غیراستاندارد و متفرقه جمع‌آوری شود.

ذاکریان پیگیری مکاتبات مربوط به شناسایی نقاط حادثه‌خیز از راهور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هیچ معبری بدون هماهنگی با حوزه ترافیک نباید بسته شود و چنانچه تخلفی گزارش شود با مسئول مربوطه برخورد جدی خواهد شد.

وی در این جلسه مراحل پروژه‌های مربوط به خط‌کشی معابر را نیز بررسی کرد و خواستار پیگیری انجام هماهنگی‌های لازم بین خدمات شهری برای هرس درختان جلوی تابلوها شد و ادامه داد: فضای سبز و درختان انتخابی برای معابر جدید تنها در رفیوژ وسط خیابان انجام شود تا در آینده مشکل استتار تابلوها را نداشته باشیم.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اجرای سرعت‌گیرها بر اساس دستورالعمل شورای عالی ترافیک کشور، گفت: مشکل دید سرعت‌گیرها در شب در سطح منطقه باید حل‌شده و هیچ سرعت‌گیری بدون در نظر گرفتن دستورالعمل نباید اجرا شود و تنها مطالبه مردمی جهت ایجاد سرعت‌گیر کافی نیست.

ذاکریان خاطرنشان کرد: با تکمیل طرح جامع ترافیکی، پروژه‌‌ها بر اساس این طرح تعریف و اجرا شده و در پروژه‌های جدید و اصلاح هندسی معابر نصب تابلو و خط‌کشی بر عهده پیمانکار خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد